niedziela, 21 kwietnia 2013

Przezwiska, nazwiska, zdrobnieni itp

Zauważyłeś pewnie czytelniku, że oprócz normalnych imion naszych czworonogów używamy też przezwisk, oczywiście miłych!
Różne zdrobnienia imion naszych psów/kotów pokazują nam jak bardzo uważamy je za członków naszego"stada". Bo na przykład, czy twoja mama mówi do ciebie Alicjo, Tomaszu lub Małgorzato?!
Z tego samego powodu my, psiarze i kociarze nazywamy nasze pociechy zdrobnieniami, czasami w ogóle nie przypominającymi pierwotnych imion naszych pupili.

Jak ja i moja rodzina to robimy:
Toffik :
-Tofficzelski
-Toffusio
-Fąfusio
-Fąfel
-Fąfelek
-Tofusio
Kazan :
-Kazańcio
-Kazanella
-Kazanello
-Kazik, Kazio (tak nazywają go ludzie, którzy lubią mnie wkurzać)
Kecia :
-Kizia
-Kocia
-Czarna Furia
-Złoto oka

Podzieliłam się z wami tajnymi pseudonimami moich agentów, więc proszę was o dyskrecję- bo wróg czyha WSZĘDZIE!

1 komentarz:

Cieszę się z każdego Waszego komentarza. Jest dla mnie inspiracją i pociechą. Dziękuję Ci, internauto!